RSS

Utara lagi??

Sabtu ini saya akan ke utara lagi. Bukan berkursus atau ape, cuma menghadiri kenduri kahwin saudara sebelah suami. Undangan pada saat-saat akhir. Mulanya berat hati untuk ikut sama, namun memikirkan hati mertua, saya gagahkan juga. Manakan tidak, dua hujung minggu berturut-turut saya ke utara; Penang dan Langkawi, pergi menaiki bas pula. Nasib baik badan masih boleh bertahan. Kali ini ke Teluk Intan, Perak. Ada pula rancangan hendak bermain air di Lost World of Tambun. Dalam hati ini, semakin berat, maklumlah, Isnin ini saya ada kerja. Tapi, memandangkan ke Tambun selepas makan kenduri iaitu Sabtu, maka saya merelakan hati untuk bersama-sama mereka di sana. Ahad, terus check out dan terus check in di hotel di Melaka. Semoga hati saya tenang ketika membuat pembentangan nanti. Amin.

0 comments: