RSS

Penat ke?

Baru selesai menguruskan perihal 5S ni. Esok adalah hari audit 5S di UiTM Johor.Saya merupakan antara AJK yang terlibat dalam 5S di fakulti.Penat. Itu lah perkataan yang agak sesuai untuk saya pada masa ini. Mungkin saya memerlukan vitamin yang lebih untuk lebih kuat dalam menguruskan hal-hal berkaitan kerja dan peribadi serta keluarga. Bila ada agenda sebegini di tempat kerja khususnya, beban kerja semakin bertambah walaupun saya tidak mahu menganggap ianya satu beban. Anggaplah itu satu keseronokan. Bila agak 'free' buat kerja-kerja sampingan dan selepas itu berkejar ke kelas. Kelas berakhir jam 6pm hari ini, selepas itu saya akan balik dan 'berkejar' hal-hal berkaitan rumahtangga. Selepas selesai semuanya, biasanya saya akan terlentok di hadapan tv kerana kepenatan.

0 comments: