RSS

Kursus

Saya tengah pening sekarang. Sebab itu saya menulis entri ini. Semalam, baru selesai kursus yang dianjurkan oleh Unit Teknologi Maklumat di sini dan saya sebagai penceramahnya. Kursus yang dianjurkan kepada staf di sini adalah berkaitan dengan penggunaan Office Application 2007 secara "hands-on". Saya berusaha melengkapkan diri dengan pengetahuan berdasarkan silibus yang diberi dan juga pengalaman sendiri. Masa yang diberikan untuk persediaan terlalu singkat untuk saya. Menjadi penceramah kepada staf di sini terasa berlainan sekali. Amat lain berbanding mengajar para pelajar. Namun, setelah semuanya selesai, saya rasa amat lega dan seronok kerana dapat berkongsi ilmu dengan mereka yang memerlukan. Ia adalah permulaan yang baik untuk saya mendapatkan pengalaman dan juga meneruskan kursus-kursus lain pada masa akan datang. Amin.

0 comments: