RSS

Cuti

Esok cuti lagi. Namun, tidak terasa ralat sangat kerana Jumaat memang tiada kelas. Jadi, saya tidak perlu merangka untuk menggantikan kelas. Esok, saya dan keluarga akan ke Cherating untuk bercuti. Percutian pendek yang tidak dirancang sebenarnya. Untuk Husna dan Hazeeq, hari minggu yang lepas mereka sudah pandai mandi laut. Minggu ini kami akan ke Cherating, mereka sangat teruja untuk ke sana. Kalau minggu lepas mereka mandi laut siap berpakaian jeans dan t-shirt (pun tidak dirancang), namun kali ini saya agak bersedia dengan membelikan mereka baju dan seluar mandi.

Untuk saya pula, konon-kononnya pergi tanpa membawa sebarang "KERJA", namun memandangkan keadaan sekarang yang kurang mengizinkan, saya akan membawa sedikit "bekalan kerja" untuk dibuat di sana. Entah buat, entahkan tidak. Tunggu dan lihat saja.

0 comments: