RSS

Telur Separuh Masak

Beberapa kali saya menyediakan telur separuh masak untuk diri sendiri di rumah. Melihatkan apa yang saya makan, Hazeeq dan Husna ikut sama untuk merasa. Sekali mencuba, Hazeeq sudah terpesona dan terus meng"order" telur separuh masak daripada saya. Husna pula, mula-mula rasa terus terkeluar "yekk!!" dari mulutnya. Namun, apabila ditambah sedikit kicap, dia pun mula menyukainya.

Hari sabtu dan ahad lepas, saya menyediakan lagi telur itu kepada mereka. Kebetulan di rumah saya ada telur ayam kampung. Telur itu memang dibekalkan oleh ibu saya ketika pulang ke kampung. Apabila bekalan sudah habis, saya tidak tahu mana hendak dicari telur ayam kampung di sini. Ya, memang dijual dipasar, tapi harganya RM 0.50 sebiji. Manalah tahu, ada sumber lain yang harganya agak murah. Kalau ada sesiapa tahu, boleh maklumkan ye.

0 comments: